Изготвен е технически проект за триотворен мост с различни дължини е различните варианти.
Вариант 1
- Отвори с дължини – 20.00 m, 21.00 m и 20.00 m
- Главните греди са сглобяеми, със статическа схема „проста греда”, от напрегнат стоманобетон тип ГТ95, с широк горен фланш, дължина 20.00 m и височина H=0.95 m.
- Обединени са от монолитно изпълнена пътна плоча с дебелина 20 cm.
Вариант 2
- Отвори с дължини – 19.00 m, 23.00 m и 19.00 m.
- Съоръжението е разработено като триотворна рамка от обикновен стоманобетон.
- Връхната конструкция е с двуребресто напречно сечение и е свързана кораво с кръгли колони.
Вариант 3
- Отвори с дължини – 12.50 m, 36.00 m и 12.50 m.
- Съоръжението е разработено като триотворна рамка с плочно сечение от обикновен стоманобетон.
- Средният отвор е с комбинирано сечение изградено от 17 броя стоманени греди – горещовалцувани HEB 700 профили от конструкционна стомана, забетонирани в армиран бетон през 600 mm осово.
- Връхната конструкция е свързана кораво за стълбовете.
Вариант 1 е избран от Възложителя след фаза 1 от проектирането и е разработен в пълен обхват. Проектът е изготвен с пълни геодезически и геоложки проучвания, както и проекти за опазване на околната среда и безопасни условия на труд по време на строителството. Целта на проекта е за да изготви оценка на състоянието на съществуващ устой на мост и ако е възможно да бъде адаптиран при проектирането на новото горно и долно строене. Общата дължина на връхната конструкция на моста е 63.00 m. Габаритът се състои от пътно платно – 8.00 m и тротоари 2×2.00 m.
REFERENCE: