Работният проект се отнася за обновяването на съществуващата линия между Фийманд и Рингстед. Това включва обновяването на съществуващата двойна линия от рингстед до вордингборг, установяването на нова двойна линия между вордингборг и холебай, електрификация на цялото трасе и подобряването на прилежащата инфраструктура за повишаване на скоростта до 200км/ч.
Съоръжения
СЪОРЪЖЕНИЯТА СА РАЗДЕЛЕНИ В ДВА УЧАСТЪКА:
- Участък Е3003 включва 16 моста, от които 10 пътни и 6 железопътни в отсечката между Рингстед и Ниествет.
- Участък Е3004 включва 22 моста, от които 11 пътни / пешеходни и 11 железопътни в отсечката между Ниествет и Вордингборг.
Унификация
- Стоманобетонна рамкова конструкция, при която връхната конструкция е съставена от предварително напрегнати греди свързани с обединяваща плоча. Долното строене се състои от монолитно изпълнени стоманобетонни устои.
- Стоманобетонна конструкция. Връхната конструкция е съставена от предварително напрегнати греди свързани с обединяваща плоча. Долното строене се състои от монолитно изпълнени стоманобетонни устои.
- Стоманени конструкции просто подпряни върху стоманобетонни монолитно изпълнени устои. Връхната конструкция се състои от 4-5 стоманени греди с кутиено сечение, които са свързани чрез свързващи стоманени елементи.
REFERENCE: