EKJ

E8001 – Железопътни гари в участъка от Vordingborg до Nykøbing Falster (Ringsted – Fehmarn, Дания)

REFERENCE:E8001-Station Works


Програмата Ringsted – Fehmarn включва модернизация на съществуващата датска железопътна линия между Ringsted и Nykøbing Falster.


Това включва разширяване на съществуващата единична железопътна линия от Vordingborg до Nykøbing Falster в двойна железопътна линия (с изключение на Storstrøm Bridge), електрификация на цялата линия и подобряване на инфраструктурата за увеличаване на макс. проектна скорост на пътническите влакове до 200 km/h с макс. проектно натоварване до 22,5 тона и макс. проектна скорост на товарните влакове до 100 km/h макс. проектно натоварване до 22,5 тона.


E8001 – Желзопътни гари включва проектиране и строителство на следните 6 железопътни гари:

ЖП гара Glumsø км 75+000

  • Демонтаж и изграждане на нов пешеходен мост или повторно изграждане и смяна на съществуващия мост
  • Изграждане на нова настилка на пероните, включително уплътняване и дренаж от км 75+675 до км 76+165
  • Изграждане на шумозащитни огради от дясната страна на коловозите от км 75+830 до км 76+165
  • Изграждане на подпорни стени от км 75+780 км 76+135
  • Нови указателни и информационни табели по пероните
  • Демонтаж и замяна на съществуващите устойства за таксуване на пътниците и информация за трафика
  • Реконструкция на указателните табели и тактилната настилка

Проектиране и изграждане на нови площи за паркиране на велосипеди и зона за достъп от съществуващата зона на гара. Приблизително 1000 квадратни метра.
Проектиране и изграждане на нова зона за автобуси, таксита, велосипеди и паркоместа за инвалиди. Нови подпорни стени, стълби и безплатен достъп до платформата. Включва връзка с обществения път. Приблизително квадратни метра.

ЖП гара Vordingborg км 118+000

  • Разрушаване на съществуващ бетонен мост
  • Изграждане на нов мост
  • Изграждане на шумозащитни огради от лявата страна на коловозите от км 118+175 до км 118+600
  • Нови указателни и информационни табели по пероните
  • Демонтаж и замяна на съществуващите устойства за таксуване на пътниците и информация за трафика, включително нови системи в западната част на гарата
  • Осъществяване на нов достъп от съществуващата железопътна гара до съществуващия перон 1
  • Реконструкция на указателните табели и тактилната настилка
  • Нова ограда между железопътните линии

Изграждане на нови достъпи и паркинги по съществуващия перон 1. Приблизително 1000 квадратни метра.

ЖП гара Alslev км 206+200

  • Изграждане на нов мост
  • Изграждане на нова конструкция за перон
  • Изграждане на нова настилка на пероните, включително уплътняване и дренаж от км 206+000 до км 206+400
  • Изграждане на шумозащитни огради от двете страни на коловозите от км 206+100 до км 206+400
  • Изграждане на подпорни стени от км 206+200 до км 206+370
  • Нови указателни и информационни табели по пероните
  • Демонтаж и замяна на съществуващите устойства за таксуване на пътниците и информация за трафика
  • Реконструкция на указателните табели и тактилната настилка
  • Реконструкция на зоните за автобусни спирки и паркинги


ЖП гара Eskilstrup км 210+700

  • Изграждане на нов пешеходен мост
  • Изграждане на нова настилка на пероните, включително уплътняване и дренаж от км 210+675 до км 210+915
  • Изграждане на шумозащитни огради от двете страни на коловозите от км 210+675 до км 210+920
  • Изграждане на подпорни стени от км 210+730 до км 210+920
  • Нови указателни и информационни табели по пероните
  • Демонтаж и замяна на съществуващите устойства за таксуване на пътниците и информация за трафика
  • Реконструкция на указателните табели и тактилната настилка

ЖП гара Nykøbing Falster км 220+800

  • Изграждане на нова конструкция за перон и нова настилка на съществуващите пероните, включително уплътняване и дренаж от км 220+670 до км 220+735 и от 220+640 до км 220+810
  • Нови указателни и информационни табели по пероните
  • Нови тактили плочи по съществуващите перони и в тунела
  • Парапети и маркировки на съществуващите стълбища

ЖП гара Lundby км 106+400

  • Демонтаж и изграждане на нов пешеходен мост или повторно изграждане и смяна на съществуващия мост
  • Подмяна на указателните и информационни табели на островния перон
  • Реконструкция на съществуващите перони
  • Реконструкция на указателните табели и тактилната настилка